КОМПЛЕКС ХОЛИДЕЙ ВИЛИДЖ

КОМПЛЕКС ХОЛИДЕЙ ВИЛИДЖ



Дюни, България

цени от 86 BGN


Комплекс Холидей Вилидж се намира в к.к. Дюни, само на 300 м. от плажа. Холидей Вилидж е заобиколен от борова гора и е идеално място за вашата спокойна почивка.




ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

Местоположение Комплекс Холидей Вилидж е идеалното място, където можете да почивате със семейството си необезпокоявани от шумните тълпи в разгара на сезона. Това е идеалното място за Вашата лятна почивка, независимо дали сте с деца на море или без - за всички от малки до големи има забавления.
Видове и брой помещения Комплекс Холидей Вилидж представлява едноетажни вили, в които са разположени двойни стаи и фамилни стаи.
165 стандартни стаи (26 кв.м, две единични легла) - мин. настаняване: един възрастен. Макс. настаняване: двама възрастни и едно дете;
128 фамилни стаи (33-36 кв. м., 1 отделна спалня с голямо легло-размер и 1 хол и място за сядане, разтегателен диван) - мин. настаняване: Двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни
Обзавеждане В стаите има централна климатизация, сателитна телевизия, директен телефон, хладилник, сейф (заплаща се), сешоар, баня, мокет или теракота, балкон или тераса, ежедневно почистване
Гледка Море, парк.
Заведения за хранене и развлечения Хотелът разполага с основен ресторант (където се предлага закуска, обяд и вечеря и е отделен кът за сандвичи и следобедна закуска), бар на басейна и бар на плажа.
База на настаняване All inclusive.
Спорт и рекреация На своите гости хотелът предлага открит басейн, тенис на маса, фитнес зала, велосипеди под наем, дартс.
Бизнес услуги За организиране на бизнес срещи, конференции и семинари на разположение е конферентна зала.
Домашни любимци Не се допускат.
Паркинг Да

ЦЕНИ

Специални намаления за резервации, направени в периода 05.08 - 23.09.2020:

-10% намаление от цените за настанявания в периода 21.08.2020 – 30.09.2020

Отстъпката важи при минимален престой:
През август - 5 нощувки
През септември - 3 нощувки

Резервации, които не обхващат целия престой на офертата остават по основни цени.

Дата/Сезон Храна

Човек в двойна стая
(Корал, Романс, Лагуна, Флора)

Трети възрастен в двойна стая
(Корал, Романс, Лагуна, Флора)
Единична стая (Корал,Романс, Лагуна, Флора) Апартамент ПРОМО цена на помещение
(Вили Парадайз и Ренесанс)
Апартамент цена на помещение
(Вили Парадайз и Ренесанс)
01.06.2020- 14.06.2020 AI  86 лв. 70 лв. 104 лв. 233 лв. 259 лв.
15.06.2020- 30.06.2020 AI  108 лв. 86 лв. 162 лв. 291 лв. 324 лв.
01.07.2020- 31.08.2020 AI  135 лв. 108 лв. 230 лв. 367 лв. 405 лв.
01.09.2020- 10.09.2020 AI  108 лв. 86 лв. 162 лв. 291 лв. 324 лв.
11.09.2020- 22.09.2020 AI  86 лв. 70 лв. 104 лв. 233 лв. 259 лв.

ЗАБЕЛЕЖКА: апартаменти ПРОМО във Вили Парадайз и във Вили Ренесанс = по-отдалечени от плажа апартаменти

Цената включва:

  • Нощувка, изхранване на база all inclusive, паркинг, чадъри и шезлонги на басейните, чадъри и шезлонги на плажа, плажни кърпи, Аквапарк, курортна такса. 

Минимален престой: 

  • 3 нощувки в нисък сезон (до 14.06 и след 16.09)
  • 5 нощувки в среден (15.06-30.06 и 01.09-15.09)
  • 5 нощувки във висок сезон (01.07-31.08)

Намаления и доплащания:

  • Деца 0 - 5,99 на доп. легло в двойна стая с 2-ма пълноплащащи – безплатно
  • Дете 0 - 5,99 в апартамент с 3-ма възрастни - безплатно
  • Дете 6 - 11,99 на доп. легло в двойна стая с 2-ма пълноплащащи – намаление 50% от цената за възрастен
  • Дете 6 - 11,99 в апартамент с 3-ма възрастни - заплаща 15% от цената на помещение на ден
  • Дете 2 - 11,99 на редовно легло в двойна стая - намаление 25% от цената за възрастен
  • Един възрастен + 2 деца под 11,99г в двойна стая - заплащат цена за 2-ма възрастни
  • Доплащане за частична гледка море в двойна стая - 6 лв. възрастен/ден и 3 лв. дете до 11,99г/ден

Максимална заетост: 

  • Джуниър сюит, ВИП джуниър сюит, Апартамент и Мезонет: 2 възр. + 2 деца (0 - 11,99г.) ИЛИ 3 възр + 1 дете (0 - 5,99г.).
  • При настаняване на 3 възр.+ 1 дете (6 - 11,99г.) детето заплаща с - 85% отстъпка от цената на помещението.
  • В президентски апартамент и ВИП мезонет: до 4-ма възрастни, 3-ма възрастни + 1 дете (0 - 11,99г.) или 2-ма възрастни + 2 деца (02 - 11,99г.) + 1 бебе (0 - 1,99г.).

ALL INCLUSIVE

Ресторанти:

4 основни ресторанта със зони за непушачи в Марина Роял Палас, Марина Бийч, Холидей Вилидж и Пеликан
2 специализирани a-la-carte ресторанта за вечеря / предварителна резервация/
Mехана” - българско национално меню, в Холидей Вилидж
“Миланезе ” - италиански ресторант, в хотел Белвил

Барове:
4 лоби-бара
4 басейн-бара
1 снек-бар на плажа
1 Wunder bar, в Холидей Вилидж
1 тенис-корт бар, в Холидей Вилидж
1 диско бар, в Холидей Вилидж
Sky Bar-в Марина Роял Палас – срещу заплащане

Храна и напитки:
пълен пансион All inclusive: закуска; късна закуска; обяд; следобедна закуска; кафе и сладкиши; сандвич корнер; снек бар; вечеря; среднощна закуска, lunch пакети за екскурзии; български алкохолни напитки, безалкохолни и топли напитки(от 09.00-02.00 ч.)(храната се предлага под формата на бюфет).

Басейни:
4 плувни комплекса, с детски басейни; душове, чадъри, шезлонги с дюшечета и плажни кърпи и детски площадки. Закрит басейн в хотел Марина Роял Палас(водата се затопля през май и октомври).

Плажна ивица:
широка(100м. и дълга 400 м.,като цялата ивица е с дължина 4км, със ситен пясък и плитък залив в близост до брега, охраняема(на територията на Дюни); чадъри, шезлонги с дюшечета, душове, съблекални, станция за воден спорт и медицински пункт(в Холидей Вилидж).

Мини-клубове
2 (в хотел Марина Бийч и хотел Пеликан): групи за деца от 3 – 6 г., от 7 – 11 г. и младежки програми за 12 - 16 годишни; легла за бебета 0 – 2 г.(безплатни); високи столчета за деца в ресторантите.

Детски забавления:
детска анимация; детска вечеря; детски площадки за игра; детски басейни; детски видео-прожекции; детска дискотека.

Спорт:
10 тенис корта/3 бързи/гумена боя/, 7 бавни/изкуствена трева, кварцов пясък/ (безплатно се ползват със собствени ракети и топки), мултифункционално игрище/тартан/, тенис на маса; маунтийн байк турове; стрелба с лък; дартс, боча, shuffleboard; аеробик, акваровик, степ-аеробик; стречинг, bodywork, капоера, хип-хоп, тай-бо; плажен волейбол и футбол;водни спортове; фитнес-зала в Пеликан; открит фитнес в Холидей Вилидж; сауна; джакузи.
Спортните услуги са из целият комплекс.

Анимация:
6 дни в седмицата, международен екип от над 40 аниматора(професионални танцьори, бразилски танцьори-капоера, хип-хоп група).; амфитеатър с капацитет 1600 места, оборудван с професионално озвучаване и осветление; шоу програми /нощна шоу програма от 21.30 - 22.30/; дискотека 23.00-02.00; игри около басейна; игри във водата; курсове по танци; креатив център. Различни забавления и шоу програми се предлагат в продължение на 14 дни. Веднъж на две седмици вечерно шоу край басейна с фойерверки. Веднъж на две седмици плажно парти с огън /на окрито/ и фойерверки. Жива музика 5 пъти в седмицата.

Гостите настанени в хотелите Marina Beach, Pelican, Belleville и Holiday Village могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort, с изключение на: основния ресторант, лоби бара, откритите басейни и закрития плувен комплекс в “Marina Royal Palace”. За гостите на МРП, мини барът се зарежда веднъж при пристигане и е безплатен.
Гостите на “Marina Royal Palace” могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort

AWARDS and CERTIFICATES
EN ISO 9001:2000/HACCP - Quality Management System and Food Safety System Certificates from International Organization for Standardization;
The Blue Flag Beach - eco label from the Foundation for Environmental Education (FEE);
NECKERMANN PRIMO 2005 (Marina Royal Palace Hotel) - award in the category “One of the 100 best Neckermann hotels”;
WORLD TRAVEL AWARDS 2005 – winner in the category “Bulgaria’s Leading Resort”;
TUI HOLLY 2007 - award in the category “One of the most favourite holiday resorts worldwide”;

 

ЗАБЕЛЕЖКИ

Екипът на Дюни Роял Резорт вече повече от 20 години предлага един висококачествен продукт на световно ниво, като се стреми с всяка измината година да се развива и подобрява предлагането и обслужването на гостите на комплекса.

Като първи приоритет за нас е здравето и безопасността за нашите служители, нашите гости и бизнес партньори.

Добрите условия и оптималната безопасност са една от първостепенните грижи на нашият екип, тъй като безопасността и здравето заедно с качеството на продукта и опазването на околната среда са неделим аспект от нашите отговорности. Както и да осигурим безопасен и здравословен труд на нашите служители. Политиката на управление на Дюни Роял Резорт е насочена към непрекъснато подобряване на условията на труд в съответствие с българското и европейско законодателство, постигане на все по-висока удовлетвореност на персонала от изпълняваната трудова дейност.

Точно за това преразгледахме, подобрихме и подсилихме нашите политики и процедури за хигиена, почистване и дезинфекциране, като спазваме всички изисквания и препоръки от българското правителство, международната здравна организация и нашите международни бизнес партньори. 

Общи положения:

  • Всички служители трябва да спазват строго изискванията за безопасност и здраве, спуснати   от Международната здравна организация, Министерството на здравеопазването, Оперативният щаб, МВР и Вътрешният правилник на ДЮНИ АД.
  • Всички отговорници трябва да проведат инструктаж за безопасност и здраве при КОВИД-19, след който да бъде попълнена инструктажната книга и подписана от всички инструктирани служители.
  • Да се спазва строга лична хигиена; редовно миене на ръцете със сапун и вода или използване на дезинфектант на алкохолна основа след след кихане, кашляне, преди ядене и приготвяне на храна, след посещение в тоалетна.
  • Да се избягват докосването на лицето, устата, носа и очите.
  • Да се избягват ръкостисканията.
  • Да се избягва контакт с колеги, ако спецификата на работа не го изисква.
  • Да се практикува социално дистанциране – поддържане на поне 1,5 м.разстояние между колегите.
  • Да се използват лични предпазни средства като маски, ръкавици, очила, шлемове и др.
  • Помещенията, в които работят или се хранят много хора, трябва да са обеззаразени  и дезинфекцирани.
  • Обществени събирания се организират или посещават само при крайна необходимост.

 

 ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ:

Рецепция и Хотелска част:

  • Спазване на социална дистанция при настаняване в лобито на хотела.
  • Посрещане на гостите от служители с лични предпазни средства.
  • Настаняване и освобождаване на хотела само по двама души едновременне или едно семейство.
  • В асансьорите влизат само по двама души едновременно или едно семейство
  • Ненужните вещи, като  рекламни  материали  и др., ще бъдат премахнати от стаите за гости. За  обслужващия персонал са подсигурени  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Извършва се допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение. Спазват се строгите  протоколи за миене на ръцете и ежедневен здравен скрининг.   
  • Подобрените   протоколи   за  дълбоко  почистване и дезинфекция   ще бъдат внедрени в стаите за гости  в хотела,  съгласно  хигиените  планове на Ecolab, разработени в отговор на пандемията COVID-19, използвайки  одобрените   от EPA  продукти  за вирусоцидно действие.  
  •  Ще се извършва  текуща ежедневна  дезинфекция  на най-често  докосваните зони от гостите  в стаите, като светлинни превключватели, дръжки за врати, дистанционни за телевизори, бюра, телефони, кранчета, мивки и др.
  • След освобождаването на Хотелските стаи от туристите, ще се извършват по-засилени мерки по  почистване и дезинфекция. Прозорците и вратите  ще бъдат по-дълго  време отворени.

Гостите могат да бъдат сигурни, че стаята им ще отговаря на високите стандарти за чистота.

Общи зони, плаж, басейни  и съоръжения:

  • Табели  ще напомнят на нашите гости да поддържат социално дистанциране. Ще бъдат осигурени станции за дезинфекция за ръце пред входовете и  зоните  с висок трафик на хора, като рецепция, асансьори, басейни, плаж, фитнес център, барове и ресторанти, детски площадки. Ще се  извършват редовни проверки, за да се гарантира правилното функциониране на дозаторите  за сапун и дезинфектанти.  
  • Ще се увеличи честотата на почистване  на общите  площи. Ежечасово  ще  се дезинфекцират  всички контактни повърхности  в общите части като дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети, плотове  на рецепцията, обществени тоалетни.
  • Шезлонгите и масичките около басейна и плажа ще се дезинфекцират регулярно, като всяка вечер щателно ще се почистват и дезинфекцират плажната зона  и басейна.  
  • Плажните кърпи ще се раздават от станции  срещу плажни   карти,  съгласно епидимичните мерки за безопасност, на които също ще  има дезинфектант за ръце, а картите ще се дезинфекцират  ежедневно.
  • По-няколко пъти  на ден  ще  се  затварят:  детските площадки и клубове, фитнес залата,   за основно почистване и дезинфекция. Ще се ограничи броя на гостите в тях. Всяка вечер тези зони също ще бъдат щателно почиствани и  дезинфекцирани, съгласно  хигиените  планове на Ecolab
  • В перално стопанство работниците ще носят маски и ръкавици, спазвайки  дистанция. Програмите за изпиране ще са минимум на 60 градуса с добавяне на  почистващ препарат и дезинфектанти на  Ecolab     
  • Основна дезинфекция ще се извършва всяка вечер на всичките алеи и пейки в комлекса, амфитеатъра, КПП –та, зоните за отдих и др.

Анимация:

  • Спазване на социална дистанция при провеждането на спортни занимания и игри на открито.
  • Дезинфекция на спортните уреди и материали преди и след употреба.
  • Цялостно дезинфекциране на детския клуб.
  • Организиране на повече занимания, игри и спортни мероприятия на открито.
  • Спазване на социална дистанция при провеждане на вечерната Анимационна програма, партита на плажа и на басейна, шоу програми, танцови вечери и др.

Ресторанти и барове

  •  На всички входове в обектите ще се поставят станции за дезинфекция на ръце на Ecolab .
  •  Ще бъдат направени модификации в обслужването с храни и напитки:  В основните ресторанти  храната ще се раздава  от готвачи на различните станции,  спазвайки  правилата за социално дистанциране и безопасност. Бюфетите  ще са преградени с прозрачни    прегради и госта ще може само да посочва конкретното ястие.
  •  За спазването на  мерките за социално дистанциране и предотвратяването на струпване на  много хора в основните ресторанти по време на храненията,  ще се определят  часови пояси  за гостите  според  номер  на  стая или етаж.     
  • Ще бъде  обозначен  с указателни табели, стикери  и ограничители еднопосочния поток  за преминаване на гостите покрай бюфета, както и спазването на социална дистанция.
  • Ще се  увеличат предлаганите ястия на шоу кукинг бюфетите. Ще се запази богатото разнообразие на  предлаганите храни  и напитки.
  • В А-ла-карт ресторантите ще бъдат спазени всички  епидемични изисквания и техния капацитет  на обслужване ще бъде завишен максимално.  
  • В ресторантите и баровете няма да има станции на самообслужване. Гостите  ще могат  да се възползват и от услугата  рум-сервиз по стаите, срещу заплащане.
  • Основно почистване и дезинфекция ще се извършва преди  и след  всяко хранене в  търговската зала  и текуща дезинфекция  на всички контактни повърхности (бюфети, дръжки на врати, маси, столове, детски столчета, прегради) съгласно  хигиенните  планове на Ecolab, които ще се регистрират в разработените чек листи за ресторанти и барове.
  • Ресторантите и баровете ще работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално отдалечена обстановка между масите,  съгласно изискванията  и след всеки гост ще бъдат дезинфекцирани.
  • Обслужващият персонал във всички  барове и ресторанти е подсигурен с  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Ще бъде проведено допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение, включително  строгите  протоколи за миене на ръце, ежедневен здравен скрининг и проверки на температурата.
  • В утвърдения  регистър на почистващите и дезинфекциращи препарати в обектите за хранене   се използват само продукти  на Ecolab със съответните  разрешителни, сертификати и информационни листи за безопасност при тяхното използване.  
  • Всички доставчици  на хранителни продукти, консумативи и услуги  ще бъдат допускани в обекта след  регистрация във „формуляра за външни посетители, спазвайки всички противоепидемични изисквания.
  • Стремим се непрекъснато да повишаваме степента на безопасност на реализираните храни и напитки като проучваме, изучаваме и анализираме всички потенциални опасности, свързани с производството, съхранението и реализацията на кулинарни продукти. Всички известни данни за потенциалните опасности включително COVID 19. За подобряване на свойствата на произвежданата кулинарна продукция се проучват и използват, както световния опит така и новите открития в познанието възникване на опасностите.
  • Ние поддържаме  високо квалифициран, специализиран и мотивиран персонал. Ние се стремим всеки служител да осъзнава важността на своите действия по отношение безопасността на произвежданите и реализирани продукти за предпазване на здравето на нашите гости.
  • Осъществява се засилено прилагане на  всички  процедури  от вече  интегрираната    система за управление на качеството и безопасност на храните, съответстваща на изискванията на EN ISO 9001:2015 и системата НАССР, разработвайки  нови работни процедури и задължителни обучения  по отношение на насоките и информацията, от различни здравни организации, като  Световната здравна организация (СЗО),  Центровете за контрол и превенция на заболяванията (CDC) и  местните органи за обществено здраве.

Висшето ръководство насърчава поддържането на фирмена култура, която приема здравето и безопасността на персонала и гостите на комплекса като неразделна част от управленската философия и се ангажира да осигури адекватни ресурси за изпълнение на поставената цел – постигане на качество и здравословни и безопасни условия.