КОМПЛЕКС ХОЛИДЕЙ ВИЛИДЖ
Дюни, България
цени от 86 BGNКомплекс Холидей Вилидж се намира в к.к. Дюни, само на 300 м. от плажа. Холидей Вилидж е заобиколен от борова гора и е идеално място за вашата спокойна почивка.
ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
Местоположение | Комплекс Холидей Вилидж е идеалното място, където можете да почивате със семейството си необезпокоявани от шумните тълпи в разгара на сезона. Това е идеалното място за Вашата лятна почивка, независимо дали сте с деца на море или без - за всички от малки до големи има забавления. |
Видове и брой помещения | Комплекс Холидей Вилидж представлява едноетажни вили, в които са разположени двойни стаи и фамилни стаи. 165 стандартни стаи (26 кв.м, две единични легла) - мин. настаняване: един възрастен. Макс. настаняване: двама възрастни и едно дете; 128 фамилни стаи (33-36 кв. м., 1 отделна спалня с голямо легло-размер и 1 хол и място за сядане, разтегателен диван) - мин. настаняване: Двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни |
Обзавеждане | В стаите има централна климатизация, сателитна телевизия, директен телефон, хладилник, сейф (заплаща се), сешоар, баня, мокет или теракота, балкон или тераса, ежедневно почистване |
Гледка | Море, парк. |
Заведения за хранене и развлечения | Хотелът разполага с основен ресторант (където се предлага закуска, обяд и вечеря и е отделен кът за сандвичи и следобедна закуска), бар на басейна и бар на плажа. |
База на настаняване | All inclusive. |
Спорт и рекреация | На своите гости хотелът предлага открит басейн, тенис на маса, фитнес зала, велосипеди под наем, дартс. |
Бизнес услуги | За организиране на бизнес срещи, конференции и семинари на разположение е конферентна зала. |
Домашни любимци | Не се допускат. |
Паркинг | Да |
ЦЕНИ
Дата/Сезон | Храна |
Човек в двойна стая |
Трети възрастен в двойна стая (Корал, Романс, Лагуна, Флора) |
Единична стая (Корал,Романс, Лагуна, Флора) | Апартамент ПРОМО цена на помещение (Вили Парадайз и Ренесанс) |
Апартамент цена на помещение (Вили Парадайз и Ренесанс) |
01.06.2021- 14.06.2021 | AI | 86 лв. | 70 лв. | 104 лв. | 233 лв. | 259 лв. |
15.06.2021- 30.06.2021 | AI | 108 лв. | 86 лв. | 162 лв. | 291 лв. | 324 лв. |
01.07.2021- 31.08.2021 | AI | 135 лв. | 108 лв. | 230 лв. | 367 лв. | 405 лв. |
01.09.2021- 10.09.2021 | AI | 108 лв. | 86 лв. | 162 лв. | 291 лв. | 324 лв. |
11.09.2021- 22.09.2021 | AI | 86 лв. | 70 лв. | 104 лв. | 233 лв. | 259 лв. |
ЗАБЕЛЕЖКА: апартаменти ПРОМО във Вили Парадайз и във Вили Ренесанс = по-отдалечени от плажа апартаменти
Цената включва:
- Нощувка, изхранване на база all inclusive, паркинг, чадъри и шезлонги на басейните, чадъри и шезлонги на плажа, плажни кърпи, Аквапарк, курортна такса.
Минимален престой:
- 3 нощувки в нисък сезон (до 14.06 и след 16.09)
- 5 нощувки в среден (15.06-30.06 и 01.09-15.09)
- 5 нощувки във висок сезон (01.07-31.08)
Намаления и доплащания:
- Деца 0 - 5,99 на доп. легло в двойна стая с 2-ма пълноплащащи – безплатно
- Дете 0 - 5,99 в апартамент с 3-ма възрастни - безплатно
- Дете 6 - 11,99 на доп. легло в двойна стая с 2-ма пълноплащащи – намаление 50% от цената за възрастен
- Дете 6 - 11,99 в апартамент с 3-ма възрастни - заплаща 15% от цената на помещение на ден
- Дете 2 - 11,99 на редовно легло в двойна стая - намаление 25% от цената за възрастен
- Един възрастен + 2 деца под 11,99г в двойна стая - заплащат цена за 2-ма възрастни
- Доплащане за частична гледка море в двойна стая - 6 лв. възрастен/ден и 3 лв. дете до 11,99г/ден
Максимална заетост:
- Джуниър сюит, ВИП джуниър сюит, Апартамент и Мезонет: 2 възр. + 2 деца (0 - 11,99г.) ИЛИ 3 възр + 1 дете (0 - 5,99г.).
- При настаняване на 3 възр.+ 1 дете (6 - 11,99г.) детето заплаща с - 85% отстъпка от цената на помещението.
- В президентски апартамент и ВИП мезонет: до 4-ма възрастни, 3-ма възрастни + 1 дете (0 - 11,99г.) или 2-ма възрастни + 2 деца (02 - 11,99г.) + 1 бебе (0 - 1,99г.).
ALL INCLUSIVE
Ресторанти:
4 основни ресторанта със зони за непушачи в Марина Роял Палас, Марина Бийч, Холидей Вилидж и Пеликан
2 специализирани a-la-carte ресторанта за вечеря / предварителна резервация/
“Mехана” - българско национално меню, в Холидей Вилидж
“Миланезе ” - италиански ресторант, в хотел Белвил
Барове:
4 лоби-бара
4 басейн-бара
1 снек-бар на плажа
1 Wunder bar, в Холидей Вилидж
1 тенис-корт бар, в Холидей Вилидж
1 диско бар, в Холидей Вилидж
Sky Bar-в Марина Роял Палас – срещу заплащане
Храна и напитки:
пълен пансион All inclusive: закуска; късна закуска; обяд; следобедна закуска; кафе и сладкиши; сандвич корнер; снек бар; вечеря; среднощна закуска, lunch пакети за екскурзии; български алкохолни напитки, безалкохолни и топли напитки(от 09.00-02.00 ч.)(храната се предлага под формата на бюфет).
Басейни:
4 плувни комплекса, с детски басейни; душове, чадъри, шезлонги с дюшечета и плажни кърпи и детски площадки. Закрит басейн в хотел Марина Роял Палас(водата се затопля през май и октомври).
Плажна ивица:
широка(100м. и дълга 400 м.,като цялата ивица е с дължина 4км, със ситен пясък и плитък залив в близост до брега, охраняема(на територията на Дюни); чадъри, шезлонги с дюшечета, душове, съблекални, станция за воден спорт и медицински пункт(в Холидей Вилидж).
Мини-клубове
2 (в хотел Марина Бийч и хотел Пеликан): групи за деца от 3 – 6 г., от 7 – 11 г. и младежки програми за 12 - 16 годишни; легла за бебета 0 – 2 г.(безплатни); високи столчета за деца в ресторантите.
Детски забавления:
детска анимация; детска вечеря; детски площадки за игра; детски басейни; детски видео-прожекции; детска дискотека.
Спорт:
10 тенис корта/3 бързи/гумена боя/, 7 бавни/изкуствена трева, кварцов пясък/ (безплатно се ползват със собствени ракети и топки), мултифункционално игрище/тартан/, тенис на маса; маунтийн байк турове; стрелба с лък; дартс, боча, shuffleboard; аеробик, акваровик, степ-аеробик; стречинг, bodywork, капоера, хип-хоп, тай-бо; плажен волейбол и футбол;водни спортове; фитнес-зала в Пеликан; открит фитнес в Холидей Вилидж; сауна; джакузи.
Спортните услуги са из целият комплекс.
Анимация:
6 дни в седмицата, международен екип от над 40 аниматора(професионални танцьори, бразилски танцьори-капоера, хип-хоп група).; амфитеатър с капацитет 1600 места, оборудван с професионално озвучаване и осветление; шоу програми /нощна шоу програма от 21.30 - 22.30/; дискотека 23.00-02.00; игри около басейна; игри във водата; курсове по танци; креатив център. Различни забавления и шоу програми се предлагат в продължение на 14 дни. Веднъж на две седмици вечерно шоу край басейна с фойерверки. Веднъж на две седмици плажно парти с огън /на окрито/ и фойерверки. Жива музика 5 пъти в седмицата.
Гостите настанени в хотелите Marina Beach, Pelican, Belleville и Holiday Village могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort, с изключение на: основния ресторант, лоби бара, откритите басейни и закрития плувен комплекс в “Marina Royal Palace”. За гостите на МРП, мини барът се зарежда веднъж при пристигане и е безплатен.
Гостите на “Marina Royal Palace” могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort
AWARDS and CERTIFICATES
EN ISO 9001:2000/HACCP - Quality Management System and Food Safety System Certificates from International Organization for Standardization;
The Blue Flag Beach - eco label from the Foundation for Environmental Education (FEE);
NECKERMANN PRIMO 2005 (Marina Royal Palace Hotel) - award in the category “One of the 100 best Neckermann hotels”;
WORLD TRAVEL AWARDS 2005 – winner in the category “Bulgaria’s Leading Resort”;
TUI HOLLY 2007 - award in the category “One of the most favourite holiday resorts worldwide”;
ПЛАТЕНИ УСЛУГИ ИЗВЪН “ALL INCLUSIVE”
Платени услуги извън “All inclusive”:
А-la-carte ресторант “SAFARI” – срещу заплащане/ отворен за вечеря, без предварителна резервация/
Сейф в стаята
Късно напускане на стаята
Телефонни разговори (извън курорта) и факс
Пране и гладене/МРП/
Room Service/МРП/ от 08.00-23.00
Вносен алкохол
Скай бар в Марина Роял Палас, с вносни напитки
“A-la-cart” ресторант “SAFARI”с интернационално меню
SPA център в Марина Роял Палас: фитнес център, масаж, фризьор, маникюр, педикюр; козметик, хидромасажна вана за двама, Виши душ, солариум
Медицински център и лекар на повикване/ 24 часа /
Такси и коли под наем
Фото студио
Интернет център; Wifi на рецепция МРП, МБ и Белвил
Мини маркет и магазини
Водни спортове: джет, водни ски, парашут, банан, ринг, кану, пръстен, wake-board, knee-board, моторна лодка, катамаран
Сърф/за притежатели на сърф сертификат-оборудването е безплатно/
Тенис(нощно осветление; учител; топки и ракети под наем)
Маунтийн байк турове
организирани екскурзии/не се предлагат от Дюни , само от туроператорите/
3 конферентни зали: в Марина Роял Палас с капацитет до 120 човека, в Холидей Вилидж с капацитет до 140 човека, в Пеликан с капацитет до 50 човека.
ЗАБЕЛЕЖКИ
Екипът на Дюни Роял Резорт вече повече от 20 години предлага един висококачествен продукт на световно ниво, като се стреми с всяка измината година да се развива и подобрява предлагането и обслужването на гостите на комплекса.
Като първи приоритет за нас е здравето и безопасността за нашите служители, нашите гости и бизнес партньори.
Добрите условия и оптималната безопасност са една от първостепенните грижи на нашият екип, тъй като безопасността и здравето заедно с качеството на продукта и опазването на околната среда са неделим аспект от нашите отговорности. Както и да осигурим безопасен и здравословен труд на нашите служители. Политиката на управление на Дюни Роял Резорт е насочена към непрекъснато подобряване на условията на труд в съответствие с българското и европейско законодателство, постигане на все по-висока удовлетвореност на персонала от изпълняваната трудова дейност.
Точно за това преразгледахме, подобрихме и подсилихме нашите политики и процедури за хигиена, почистване и дезинфекциране, като спазваме всички изисквания и препоръки от българското правителство, международната здравна организация и нашите международни бизнес партньори.
Общи положения:
- Всички служители трябва да спазват строго изискванията за безопасност и здраве, спуснати от Международната здравна организация, Министерството на здравеопазването, Оперативният щаб, МВР и Вътрешният правилник на ДЮНИ АД.
- Всички отговорници трябва да проведат инструктаж за безопасност и здраве при КОВИД-19, след който да бъде попълнена инструктажната книга и подписана от всички инструктирани служители.
- Да се спазва строга лична хигиена; редовно миене на ръцете със сапун и вода или използване на дезинфектант на алкохолна основа след след кихане, кашляне, преди ядене и приготвяне на храна, след посещение в тоалетна.
- Да се избягват докосването на лицето, устата, носа и очите.
- Да се избягват ръкостисканията.
- Да се избягва контакт с колеги, ако спецификата на работа не го изисква.
- Да се практикува социално дистанциране – поддържане на поне 1,5 м.разстояние между колегите.
- Да се използват лични предпазни средства като маски, ръкавици, очила, шлемове и др.
- Помещенията, в които работят или се хранят много хора, трябва да са обеззаразени и дезинфекцирани.
- Обществени събирания се организират или посещават само при крайна необходимост.
ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ:
Рецепция и Хотелска част:
- Спазване на социална дистанция при настаняване в лобито на хотела.
- Посрещане на гостите от служители с лични предпазни средства.
- Настаняване и освобождаване на хотела само по двама души едновременне или едно семейство.
- В асансьорите влизат само по двама души едновременно или едно семейство
- Ненужните вещи, като рекламни материали и др., ще бъдат премахнати от стаите за гости. За обслужващия персонал са подсигурени лични предпазни средства - маски/шлемове и ръкавици. Извършва се допълнително обучение по всички стандарти и процедури за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата за обучение. Спазват се строгите протоколи за миене на ръцете и ежедневен здравен скрининг.
- Подобрените протоколи за дълбоко почистване и дезинфекция ще бъдат внедрени в стаите за гости в хотела, съгласно хигиените планове на Ecolab, разработени в отговор на пандемията COVID-19, използвайки одобрените от EPA продукти за вирусоцидно действие.
- Ще се извършва текуща ежедневна дезинфекция на най-често докосваните зони от гостите в стаите, като светлинни превключватели, дръжки за врати, дистанционни за телевизори, бюра, телефони, кранчета, мивки и др.
- След освобождаването на Хотелските стаи от туристите, ще се извършват по-засилени мерки по почистване и дезинфекция. Прозорците и вратите ще бъдат по-дълго време отворени.
Гостите могат да бъдат сигурни, че стаята им ще отговаря на високите стандарти за чистота.
Общи зони, плаж, басейни и съоръжения:
- Табели ще напомнят на нашите гости да поддържат социално дистанциране. Ще бъдат осигурени станции за дезинфекция за ръце пред входовете и зоните с висок трафик на хора, като рецепция, асансьори, басейни, плаж, фитнес център, барове и ресторанти, детски площадки. Ще се извършват редовни проверки, за да се гарантира правилното функциониране на дозаторите за сапун и дезинфектанти.
- Ще се увеличи честотата на почистване на общите площи. Ежечасово ще се дезинфекцират всички контактни повърхности в общите части като дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети, плотове на рецепцията, обществени тоалетни.
- Шезлонгите и масичките около басейна и плажа ще се дезинфекцират регулярно, като всяка вечер щателно ще се почистват и дезинфекцират плажната зона и басейна.
- Плажните кърпи ще се раздават от станции срещу плажни карти, съгласно епидимичните мерки за безопасност, на които също ще има дезинфектант за ръце, а картите ще се дезинфекцират ежедневно.
- По-няколко пъти на ден ще се затварят: детските площадки и клубове, фитнес залата, за основно почистване и дезинфекция. Ще се ограничи броя на гостите в тях. Всяка вечер тези зони също ще бъдат щателно почиствани и дезинфекцирани, съгласно хигиените планове на Ecolab
- В перално стопанство работниците ще носят маски и ръкавици, спазвайки дистанция. Програмите за изпиране ще са минимум на 60 градуса с добавяне на почистващ препарат и дезинфектанти на Ecolab
- Основна дезинфекция ще се извършва всяка вечер на всичките алеи и пейки в комлекса, амфитеатъра, КПП –та, зоните за отдих и др.
Анимация:
- Спазване на социална дистанция при провеждането на спортни занимания и игри на открито.
- Дезинфекция на спортните уреди и материали преди и след употреба.
- Цялостно дезинфекциране на детския клуб.
- Организиране на повече занимания, игри и спортни мероприятия на открито.
- Спазване на социална дистанция при провеждане на вечерната Анимационна програма, партита на плажа и на басейна, шоу програми, танцови вечери и др.
Ресторанти и барове
- На всички входове в обектите ще се поставят станции за дезинфекция на ръце на Ecolab .
- Ще бъдат направени модификации в обслужването с храни и напитки: В основните ресторанти храната ще се раздава от готвачи на различните станции, спазвайки правилата за социално дистанциране и безопасност. Бюфетите ще са преградени с прозрачни прегради и госта ще може само да посочва конкретното ястие.
- За спазването на мерките за социално дистанциране и предотвратяването на струпване на много хора в основните ресторанти по време на храненията, ще се определят часови пояси за гостите според номер на стая или етаж.
- Ще бъде обозначен с указателни табели, стикери и ограничители еднопосочния поток за преминаване на гостите покрай бюфета, както и спазването на социална дистанция.
- Ще се увеличат предлаганите ястия на шоу кукинг бюфетите. Ще се запази богатото разнообразие на предлаганите храни и напитки.
- В А-ла-карт ресторантите ще бъдат спазени всички епидемични изисквания и техния капацитет на обслужване ще бъде завишен максимално.
- В ресторантите и баровете няма да има станции на самообслужване. Гостите ще могат да се възползват и от услугата рум-сервиз по стаите, срещу заплащане.
- Основно почистване и дезинфекция ще се извършва преди и след всяко хранене в търговската зала и текуща дезинфекция на всички контактни повърхности (бюфети, дръжки на врати, маси, столове, детски столчета, прегради) съгласно хигиенните планове на Ecolab, които ще се регистрират в разработените чек листи за ресторанти и барове.
- Ресторантите и баровете ще работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално отдалечена обстановка между масите, съгласно изискванията и след всеки гост ще бъдат дезинфекцирани.
- Обслужващият персонал във всички барове и ресторанти е подсигурен с лични предпазни средства - маски/шлемове и ръкавици. Ще бъде проведено допълнително обучение по всички стандарти и процедури за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата за обучение, включително строгите протоколи за миене на ръце, ежедневен здравен скрининг и проверки на температурата.
- В утвърдения регистър на почистващите и дезинфекциращи препарати в обектите за хранене се използват само продукти на Ecolab със съответните разрешителни, сертификати и информационни листи за безопасност при тяхното използване.
- Всички доставчици на хранителни продукти, консумативи и услуги ще бъдат допускани в обекта след регистрация във „формуляра за външни посетители, спазвайки всички противоепидемични изисквания.
- Стремим се непрекъснато да повишаваме степента на безопасност на реализираните храни и напитки като проучваме, изучаваме и анализираме всички потенциални опасности, свързани с производството, съхранението и реализацията на кулинарни продукти. Всички известни данни за потенциалните опасности включително COVID 19. За подобряване на свойствата на произвежданата кулинарна продукция се проучват и използват, както световния опит така и новите открития в познанието възникване на опасностите.
- Ние поддържаме високо квалифициран, специализиран и мотивиран персонал. Ние се стремим всеки служител да осъзнава важността на своите действия по отношение безопасността на произвежданите и реализирани продукти за предпазване на здравето на нашите гости.
- Осъществява се засилено прилагане на всички процедури от вече интегрираната система за управление на качеството и безопасност на храните, съответстваща на изискванията на EN ISO 9001:2015 и системата НАССР, разработвайки нови работни процедури и задължителни обучения по отношение на насоките и информацията, от различни здравни организации, като Световната здравна организация (СЗО), Центровете за контрол и превенция на заболяванията (CDC) и местните органи за обществено здраве.
Висшето ръководство насърчава поддържането на фирмена култура, която приема здравето и безопасността на персонала и гостите на комплекса като неразделна част от управленската философия и се ангажира да осигури адекватни ресурси за изпълнение на поставената цел – постигане на качество и здравословни и безопасни условия.
Дюни АД си запазва правото да промени настаняванео от един хотел в друг, от същата или по-висока категория!