ХОТЕЛ МАРИНА РОЯЛ ПАЛАС

ХОТЕЛ МАРИНА РОЯЛ ПАЛАС



Дюни, България

цени от 98 BGN


Хотел Марина Роял Палас е идеалното място за Вашата лятна почивка. Хотел Марина Роял Палас е разположен на самият бряг в к.к. Дюни Роял Ризорт




ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

Местоположение Хотел "Марина Роял Палас" е разположен на самата плажна ивица на първа линия в к.к. Дюни.
Видове и брой помещения Хотел "Марина Роял Палас" представлява седем етажна сграда със седем асансьора. За настаняването на гостите на разоложение са 310 луксозни помещения.
214 стандартни стаи (26-28 кв. м., с две единични легла или спалня) - мин. настаняване: един възрастен. Макс. настаняване: двама възрастни и едно дете;
43 Junior апартамента (32-36 кв.м, по-голяма стая с две легла и място за сядане, разтегателен диван) - мин. настаняване: двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни;
54 апартамента (38-40 кв. м., 1 отделна спалня с голямо легло-размер и 1 хол и място за сядане, разтегателен диван). - мин. настаняване: двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни;
Обзавеждане Всички помещения разполагат със сешоар, сателитна телевизия, мини - хладилник, сейф, директен телефон както и с балкон.
Гледка Море, парк.
Заведения за хранене и развлечения В двата основни и четирите A-La-Carte ресторанта ще откриете отбрани специалитети според вашите индивидуални изисквания.
База на настаняване All inclusive.
Спорт и рекреация На своите гости хотелът предлага открит басейн, тенис на маса, фитнес зала, велосипеди под наем, дартс.
Бизнес услуги За организиране на бизнес срещи, конференции и семинари на разположение е конферентна зала.
Домашни любимци Не се допускат.
Паркинг Да

ЦЕНИ

 

Дата/Сезон Храна Човек в двойна стая Единична стая 3-ти възрастен в двойна стая

Джуниър сюит ПАРК
(за помещение)

Джуниър сюит БАСЕЙН
(за помещение)

Джуниър сюит МОРЕ
(за помещение)
Апартамент БАСЕЙН          (за помещение) Апартамент МОРЕ            (за помещение) Президентски апартамент - море
26.04.2021 - 31.05.2021 AI  98 лв. 127 лв. 78 лв. 283 лв. 305 лв. 316 лв. 316 лв. 327 лв. 763 лв.
01.06.2021 - 14.06.2021 AI  119 лв. 155 лв. 95 лв. 347 лв. 369 лв. 380 лв. 381 лв. 392 лв. 872 лв.
15.06.2021 - 30.06.2021 AI  152 лв. 228 лв. 122 лв. 442 лв. 446 лв. 475 лв. 479 лв. 490 лв. 981 лв.
01.07.2021 - 31.08.2021 AI  185 лв. 315 лв. 148 лв. 537 лв. 560 лв. 570 лв. 577 лв. 588 лв. 1090 лв.
01.09.2021 - 10.09.2021 AI  152 лв. 228 лв. 122 лв. 442 лв. 446 лв. 475 лв. 479 лв. 490 лв. 981 лв.
11.09.2021 - 22.09.2021 AI  119 лв. 155 лв. 95 лв. 347 лв. 369 лв. 380 лв. 381 лв. 392 лв. 872 лв.
23.09.2021 - 30.09.2021 AI  98 лв. 127 лв. 78 лв. 283 лв. 305 лв. 316 лв. 316 лв. 327 лв. 763 лв.

Цената е на човек и включва:

  • Нощувка, изхранване на база all inclusive, паркинг, чадъри и шезлонги на басейните, чадъри и шезлонги на плажа, ползване на аква парк, плажни кърпи, курортна такса.

Намаления и доплащания:

Деца 0 - 5,99 на доп. легло в двойна стая с 2ма пълноплащащи – безплатно
Дете 0 - 5,99 в джуниър сюит или апартамент с 3ма възрастни - безплатно
Дете 6 - 11,99 на доп. легло в двойна стая с 2ма пълноплащащи – намаление 50% от цената за възрастен
Дете 6 - 11,99 в джуниър сюит или апартамент с 3ма възрастни - заплаща 15% от цената на помещение на ден
Дете 2 - 11,99 на редовно легло в двойна стая - намаление 25% от цената за възрастен
Един възрастен + 2 деца под 11,99г - заплащат цена за 2ма възрастни

Доплащане за изглед басейн в двойна стая - 7 лева възрастен/ден. Дете 6-11,99г – 3 лв/ден.
Доплащане за гледка море в двойна стая - 10 лв на човек/ден. Дете 6-11,99г – 5 лв/ден.
При настаняване на 3 възр.+ 1 дете (6 - 11,99г.) детето заплаща с - 85% отстъпка от цената на помещението.

Максимална заетост на помещенията:

  • в двойна стая: 2 възрастни + 1 дете до 11,99г, ИЛИ 3ма възрастни, ИЛИ 1 възрастен + 2 деца до 11,99г
  • в джуниър сюит и апартамент: 2 възрастни + 2 деца, или 3 възрастни ИЛИ 3 възрастни + 1 дете до 11,99г. При настаняване на 3 възр.+ 1 дете (6 - 11,99г.) детето заплаща с - 85% отстъпка от цената на помещението.

Минимален престой:

За висок сеазон (01.07 - 31.08) - минимум 7 нощувки
За среден сезон (01.06 - 30.06; 01.09 - 22.09) - минимум 5 нощувки
За нисък сезон (26.04 - 31.05; 23.09 - 30.09) - минимум 3 нощувки

ALL INCLUSIVE

Ресторанти:
4 основни ресторанта със зони за непушачи в Марина Роял Палас, Марина Бийч, Холидей Вилидж и Пеликан
2 специализирани a-la-carte ресторанта за вечеря / предварителна резервация/
“Mехана” - българско национално меню, в Холидей Вилидж
“Миланезе ” - италиански ресторант, в хотел Белвил
А-la-carte ресторант “SAFARI” – срещу заплащане/ отворен за вечеря, без предварителна резервация/

Барове:
4 лоби-бара
4 басейн-бара
1 снек-бар на плажа
1 Wunder bar, в Холидей Вилидж
1 тенис-корт бар, в Холидей Вилидж
1 диско бар, в Холидей Вилидж
Sky Bar-в Марина Роял Палас – срещу заплащане

Храна и напитки:
пълен пансион All inclusive: закуска; късна закуска; обяд; следобедна закуска; кафе и сладкиши; сандвич корнер; снек бар; вечеря; среднощна закуска, lunch пакети за екскурзии; български алкохолни напитки, безалкохолни и топли напитки(от 09.00-02.00 ч.)(храната се предлага под формата на бюфет).

Басейни:
4 плувни комплекса, с детски басейни; душове, чадъри, шезлонги с дюшечета и плажни кърпи и детски площадки. Закрит басейн в хотел Марина Роял Палас(водата се затопля през май и октомври).

Плажна ивица:
широка(100м. и дълга 400 м.,като цялата ивица е с дължина 4км, със ситен пясък и плитък залив в близост до брега, охраняема(на територията на Дюни); чадъри, шезлонги с дюшечета, душове, съблекални, станция за воден спорт и медицински пункт(в Холидей Вилидж).

Мини-клубове
2 (в хотел Марина Бийч и хотел Пеликан): групи за деца от 3 – 6 г., от 7 – 11 г. и младежки програми за 12 - 16 годишни; легла за бебета 0 – 2 г.(безплатни); високи столчета за деца в ресторантите.

Детски забавления:
детска анимация; детска вечеря; детски площадки за игра; детски басейни; детски видео-прожекции; детска дискотека.

Спорт:
10 тенис корта/3 бързи/гумена боя/, 7 бавни/изкуствена трева, кварцов пясък/ (безплатно се ползват със собствени ракети и топки), мултифункционално игрище/тартан/, тенис на маса; маунтийн байк турове; стрелба с лък; дартс, боча, shuffleboard; аеробик, акваровик, степ-аеробик; стречинг, bodywork, капоера, хип-хоп, тай-бо; плажен волейбол и футбол;водни спортове; фитнес-зала в Пеликан; открит фитнес в Холидей Вилидж; сауна; джакузи.
Спортните услуги са из целият комплекс.

Анимация:
6 дни в седмицата, международен екип от над 40 аниматора(професионални танцьори, бразилски танцьори-капоера, хип-хоп група).; амфитеатър с капацитет 1600 места, оборудван с професионално озвучаване и осветление; шоу програми /нощна шоу програма от 21.30 - 22.30/; дискотека 23.00-02.00; игри около басейна; игри във водата; курсове по танци; креатив център. Различни забавления и шоу програми се предлагат в продължение на 14 дни. Веднъж на две седмици вечерно шоу край басейна с фойерверки. Веднъж на две седмици плажно парти с огън /на окрито/ и фойерверки. Жива музика 5 пъти в седмицата.

Не във всички хотели има подходящи условия за инвалиди;
Анимационна програма: шест дни в седмицата ( почивен ден – неделя );
Допълнителните легла във фамилните апартаменти представляват един двоен разтегателен диван;
Не се допускат домашни животни.

Гостите настанени в хотелите Marina Beach, Pelican, Belleville и Holiday Village могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort, с изключение на: основния ресторант, лоби бара, откритите басейни и закрития плувен комплекс в “Marina Royal Palace”. За гостите на МРП, мини барът се зарежда веднъж при пристигане и е безплатен.
Гостите на “Marina Royal Palace” могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort

ЗАБЕЛЕЖКИ

Екипът на Дюни Роял Резорт вече повече от 20 години предлага един висококачествен продукт на световно ниво, като се стреми с всяка измината година да се развива и подобрява предлагането и обслужването на гостите на комплекса.

Като първи приоритет за нас е здравето и безопасността за нашите служители, нашите гости и бизнес партньори.

Добрите условия и оптималната безопасност са една от първостепенните грижи на нашият екип, тъй като безопасността и здравето заедно с качеството на продукта и опазването на околната среда са неделим аспект от нашите отговорности. Както и да осигурим безопасен и здравословен труд на нашите служители. Политиката на управление на Дюни Роял Резорт е насочена към непрекъснато подобряване на условията на труд в съответствие с българското и европейско законодателство, постигане на все по-висока удовлетвореност на персонала от изпълняваната трудова дейност.

Точно за това преразгледахме, подобрихме и подсилихме нашите политики и процедури за хигиена, почистване и дезинфекциране, като спазваме всички изисквания и препоръки от българското правителство, международната здравна организация и нашите международни бизнес партньори. 

Общи положения:

  • Всички служители трябва да спазват строго изискванията за безопасност и здраве, спуснати   от Международната здравна организация, Министерството на здравеопазването, Оперативният щаб, МВР и Вътрешният правилник на ДЮНИ АД.
  • Всички отговорници трябва да проведат инструктаж за безопасност и здраве при КОВИД-19, след който да бъде попълнена инструктажната книга и подписана от всички инструктирани служители.
  • Да се спазва строга лична хигиена; редовно миене на ръцете със сапун и вода или използване на дезинфектант на алкохолна основа след след кихане, кашляне, преди ядене и приготвяне на храна, след посещение в тоалетна.
  • Да се избягват докосването на лицето, устата, носа и очите.
  • Да се избягват ръкостисканията.
  • Да се избягва контакт с колеги, ако спецификата на работа не го изисква.
  • Да се практикува социално дистанциране – поддържане на поне 1,5 м.разстояние между колегите.
  • Да се използват лични предпазни средства като маски, ръкавици, очила, шлемове и др.
  • Помещенията, в които работят или се хранят много хора, трябва да са обеззаразени  и дезинфекцирани.
  • Обществени събирания се организират или посещават само при крайна необходимост.

 

 ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ:

Рецепция и Хотелска част:

  • Спазване на социална дистанция при настаняване в лобито на хотела.
  • Посрещане на гостите от служители с лични предпазни средства.
  • Настаняване и освобождаване на хотела само по двама души едновременне или едно семейство.
  • В асансьорите влизат само по двама души едновременно или едно семейство
  • Ненужните вещи, като  рекламни  материали  и др., ще бъдат премахнати от стаите за гости. За  обслужващия персонал са подсигурени  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Извършва се допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение. Спазват се строгите  протоколи за миене на ръцете и ежедневен здравен скрининг.   
  • Подобрените   протоколи   за  дълбоко  почистване и дезинфекция   ще бъдат внедрени в стаите за гости  в хотела,  съгласно  хигиените  планове на Ecolab, разработени в отговор на пандемията COVID-19, използвайки  одобрените   от EPA  продукти  за вирусоцидно действие.  
  •  Ще се извършва  текуща ежедневна  дезинфекция  на най-често  докосваните зони от гостите  в стаите, като светлинни превключватели, дръжки за врати, дистанционни за телевизори, бюра, телефони, кранчета, мивки и др.
  • След освобождаването на Хотелските стаи от туристите, ще се извършват по-засилени мерки по  почистване и дезинфекция. Прозорците и вратите  ще бъдат по-дълго  време отворени.

Гостите могат да бъдат сигурни, че стаята им ще отговаря на високите стандарти за чистота.

Общи зони, плаж, басейни  и съоръжения:

  • Табели  ще напомнят на нашите гости да поддържат социално дистанциране. Ще бъдат осигурени станции за дезинфекция за ръце пред входовете и  зоните  с висок трафик на хора, като рецепция, асансьори, басейни, плаж, фитнес център, барове и ресторанти, детски площадки. Ще се  извършват редовни проверки, за да се гарантира правилното функциониране на дозаторите  за сапун и дезинфектанти.  
  • Ще се увеличи честотата на почистване  на общите  площи. Ежечасово  ще  се дезинфекцират  всички контактни повърхности  в общите части като дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети, плотове  на рецепцията, обществени тоалетни.
  • Шезлонгите и масичките около басейна и плажа ще се дезинфекцират регулярно, като всяка вечер щателно ще се почистват и дезинфекцират плажната зона  и басейна.  
  • Плажните кърпи ще се раздават от станции  срещу плажни   карти,  съгласно епидимичните мерки за безопасност, на които също ще  има дезинфектант за ръце, а картите ще се дезинфекцират  ежедневно.
  • По-няколко пъти  на ден  ще  се  затварят:  детските площадки и клубове, фитнес залата,   за основно почистване и дезинфекция. Ще се ограничи броя на гостите в тях. Всяка вечер тези зони също ще бъдат щателно почиствани и  дезинфекцирани, съгласно  хигиените  планове на Ecolab
  • В перално стопанство работниците ще носят маски и ръкавици, спазвайки  дистанция. Програмите за изпиране ще са минимум на 60 градуса с добавяне на  почистващ препарат и дезинфектанти на  Ecolab     
  • Основна дезинфекция ще се извършва всяка вечер на всичките алеи и пейки в комлекса, амфитеатъра, КПП –та, зоните за отдих и др.

Анимация:

  • Спазване на социална дистанция при провеждането на спортни занимания и игри на открито.
  • Дезинфекция на спортните уреди и материали преди и след употреба.
  • Цялостно дезинфекциране на детския клуб.
  • Организиране на повече занимания, игри и спортни мероприятия на открито.
  • Спазване на социална дистанция при провеждане на вечерната Анимационна програма, партита на плажа и на басейна, шоу програми, танцови вечери и др.

Ресторанти и барове

  •  На всички входове в обектите ще се поставят станции за дезинфекция на ръце на Ecolab .
  •  Ще бъдат направени модификации в обслужването с храни и напитки:  В основните ресторанти  храната ще се раздава  от готвачи на различните станции,  спазвайки  правилата за социално дистанциране и безопасност. Бюфетите  ще са преградени с прозрачни    прегради и госта ще може само да посочва конкретното ястие.
  •  За спазването на  мерките за социално дистанциране и предотвратяването на струпване на  много хора в основните ресторанти по време на храненията,  ще се определят  часови пояси  за гостите  според  номер  на  стая или етаж.     
  • Ще бъде  обозначен  с указателни табели, стикери  и ограничители еднопосочния поток  за преминаване на гостите покрай бюфета, както и спазването на социална дистанция.
  • Ще се  увеличат предлаганите ястия на шоу кукинг бюфетите. Ще се запази богатото разнообразие на  предлаганите храни  и напитки.
  • В А-ла-карт ресторантите ще бъдат спазени всички  епидемични изисквания и техния капацитет  на обслужване ще бъде завишен максимално.  
  • В ресторантите и баровете няма да има станции на самообслужване. Гостите  ще могат  да се възползват и от услугата  рум-сервиз по стаите, срещу заплащане.
  • Основно почистване и дезинфекция ще се извършва преди  и след  всяко хранене в  търговската зала  и текуща дезинфекция  на всички контактни повърхности (бюфети, дръжки на врати, маси, столове, детски столчета, прегради) съгласно  хигиенните  планове на Ecolab, които ще се регистрират в разработените чек листи за ресторанти и барове.
  • Ресторантите и баровете ще работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално отдалечена обстановка между масите,  съгласно изискванията  и след всеки гост ще бъдат дезинфекцирани.
  • Обслужващият персонал във всички  барове и ресторанти е подсигурен с  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Ще бъде проведено допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение, включително  строгите  протоколи за миене на ръце, ежедневен здравен скрининг и проверки на температурата.
  • В утвърдения  регистър на почистващите и дезинфекциращи препарати в обектите за хранене   се използват само продукти  на Ecolab със съответните  разрешителни, сертификати и информационни листи за безопасност при тяхното използване.  
  • Всички доставчици  на хранителни продукти, консумативи и услуги  ще бъдат допускани в обекта след  регистрация във „формуляра за външни посетители, спазвайки всички противоепидемични изисквания.
  • Стремим се непрекъснато да повишаваме степента на безопасност на реализираните храни и напитки като проучваме, изучаваме и анализираме всички потенциални опасности, свързани с производството, съхранението и реализацията на кулинарни продукти. Всички известни данни за потенциалните опасности включително COVID 19. За подобряване на свойствата на произвежданата кулинарна продукция се проучват и използват, както световния опит така и новите открития в познанието възникване на опасностите.
  • Ние поддържаме  високо квалифициран, специализиран и мотивиран персонал. Ние се стремим всеки служител да осъзнава важността на своите действия по отношение безопасността на произвежданите и реализирани продукти за предпазване на здравето на нашите гости.
  • Осъществява се засилено прилагане на  всички  процедури  от вече  интегрираната    система за управление на качеството и безопасност на храните, съответстваща на изискванията на EN ISO 9001:2015 и системата НАССР, разработвайки  нови работни процедури и задължителни обучения  по отношение на насоките и информацията, от различни здравни организации, като  Световната здравна организация (СЗО),  Центровете за контрол и превенция на заболяванията (CDC) и  местните органи за обществено здраве.

 

Висшето ръководство насърчава поддържането на фирмена култура, която приема здравето и безопасността на персонала и гостите на комплекса като неразделна част от управленската философия и се ангажира да осигури адекватни ресурси за изпълнение на поставената цел – постигане на качество и здравословни и безопасни условия.

Дюни АД си запазва правото да промени настаняванео от един хотел в друг, от същата или по-висока категория!