Хотел Пеликан

Хотел Пеликан



Дюни, България

цени от 92 BGN


Ако се чудите къде да прекарате лятната си ваканция със семейството, безспорно без да се замисляте трябва да изберете Хотел Пеликан, к.к. Дюни. Хотел Пеликан и к.к. Дюни са изцяло изградени, така че да не се притеснявате за Вашите деца и да можете да се отдадете на една пълноценна почивка.




ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

Местоположение Хотел "Пеликан" се намира на хълм в к.к. Дюни, от който се открива гледка към целия залив. Изцяло реновиран през 2009 г., "Пеликан" предлага комфорт и разнообразие на предлаганите услуги.
Видове и брой помещения Хотел Пеликан представкява шест етажна сграда, в която са разположени 238 помещения.
189 стандартни стаи (23 кв.м, с две единични легла или спалня) - мин. настаняване: един възрастен. Макс. настаняване: двама възрастни и едно дете;
41 фамилни стаи (26-36 кв. м., по-голяма стая с две легла и място за сядане, разтегателен диван) - мин. настаняване: двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни;
9 апартамента (33-38 кв. м., 1 отделна спалня с голямо легло-размер и 1 хол и място за сядане, разтегателен диван) - мин. настаняване: Двама възрастни и две деца над 2 години или трима възрастни
Обзавеждане Всички помещения са приятно и комфортно обзаведени и разполагат със сешоар, сателитна телевизия, мини - хладилник, сейф, директен телефон, както и с балкон. Стаите "Де лукс" и малките апартаменти (junior suite) са обзаведени по същия начин, но са по - просторни.
Гледка Море, парк.
Заведения за хранене и развлечения Хотелът разполага с основен ресторант (където се предлага закуска, обяд и вечеря и е отделен кът за сандвичи и следобедна закуска), бар на басейна и бар на плажа.
База на настаняване All inclusive.
Спорт и рекреация На своите гости хотелът предлага открит басейн, тенис на маса, фитнес зала, велосипеди под наем, дартс.
Бизнес услуги За организиране на бизнес срещи, конференции и семинари на разположение е конферентна зала.
Домашни любимци Не се допускат.
Паркинг Да

ЦЕНИ

Специални намаления за резервации, направени в периода 05.08 - 23.09.2020:

-10% намаление от цените за настанявания в периода 21.08.2020 – 30.09.2020

Отстъпката важи при минимален престой:
През август - 5 нощувки
През септември - 3 нощувки

Резервации, които не обхващат целия престой на офертата остават по основни цени.

Дата/Сезон Храна Човек в двойна стая Трети възрастен в двойна стая Единична стая Джуниър Сюит ПАРК (на помещение) Апартамент ПАРК (на помещение) ВИП Джуниър Сюит МОРЕ (на помещение)
01.06.2020 - 14.06.2020 AI  92 лв. 73 лв. 119 лв. 264 лв. 275 лв. 302 лв.
15.06.2020 - 30.06.2020 AI  113 лв. 90 лв. 170 лв. 329 лв. 340 лв. 367 лв.
01.07.2020 - 31.08.2020 AI  140 лв. 113 лв. 238 лв. 407 лв. 420 лв. 437 лв.
01.09.2020 - 10.09.2020 AI  113 лв. 90 лв. 170 лв. 329 лв. 340 лв. 367 лв.
11.09.2020 - 22.09.2020 AI  92 лв. 73 лв. 119 лв. 264 лв. 275 лв. 302 лв.

Цената включва:
Цените са в лева на ден и включват: нощувка, изхранване на база all inclusive, паркинг, чадъри и шезлонги на басейните, чадъри и шезлонги на плажа, плажни кърпи, курортна такса. 

Минимален престой 
3 нощувки в нисък сезон (до 14.06 и след 11.09) и 5 нощувки в среден и висок сезон (от 15.06 до 10.09) 

Намаления и доплащания: 

  • Деца 0 - 5,99 на доп. легло в двойна стая с 2ма пълноплащащи – безплатно
  • Дете 0 - 5,99 в джуниър сюит или апартамент с 3ма възрастни - безплатно
  • Дете 6 - 11,99 на доп. легло в двойна стая с 2ма пълноплащащи – намаление 50% от цената за възрастен
  • Дете 6 - 11,99 в джуниър сюит или апартамент с 3ма възрастни - заплаща 15% от цената на помещение на ден
  • Дете 2 - 11,99 на редовно легло в двойна стая - намаление 25% от цената за възрастен
  • Един възрастен + 2 деца под 11,99г в двойна стая - заплащат цена за двама възрастни
  • Доплащане за частична гледка море в двойна стая - 6 лв. възрастен/ден и 3 лв. дете до 11,99г/ден
  • Доплащане за частична гледка море в джуниър суит/апартамент - 15 лв. за помещение

Максимална заетост: 

  • Джуниър сюит, ВИП джуниър сюит, Апартамент и Мезонет: 2 възр. + 2 деца (0 - 11,99г.) ИЛИ 3 възр + 1 дете (0 - 5,99г.).
  • При настаняване на 3 възр.+ 1 дете (6 - 11,99г.) детето заплаща с - 85% отстъпка от цената на помещението.
  • В президентски апартамент и ВИП мезонет: до 4-ма възрастни, 3-ма възрастни + 1 дете (0 - 11,99г.) или 2-ма възрастни + 2 деца (02 - 11,99г.) + 1 бебе (0 - 1,99г.).

 

ALL INCLUSIVE

Ресторанти:

4 основни ресторанта със зони за непушачи в Марина Роял Палас, Марина Бийч, Холидей Вилидж и Пеликан
2 специализирани a-la-carte ресторанта за вечеря / предварителна резервация/
Mехана” - българско национално меню, в Холидей Вилидж
“Миланезе ” - италиански ресторант, в хотел Белвил

Барове:
4 лоби-бара
4 басейн-бара
1 снек-бар на плажа
1 Wunder bar, в Холидей Вилидж
1 тенис-корт бар, в Холидей Вилидж
1 диско бар, в Холидей Вилидж
Sky Bar-в Марина Роял Палас – срещу заплащане

Храна и напитки:
пълен пансион All inclusive: закуска; късна закуска; обяд; следобедна закуска; кафе и сладкиши; сандвич корнер; снек бар; вечеря; среднощна закуска, lunch пакети за екскурзии; български алкохолни напитки, безалкохолни и топли напитки(от 09.00-02.00 ч.)(храната се предлага под формата на бюфет).

Басейни:
4 плувни комплекса, с детски басейни; душове, чадъри, шезлонги с дюшечета и плажни кърпи и детски площадки. Закрит басейн в хотел Марина Роял Палас(водата се затопля през май и октомври).

Плажна ивица:
широка(100м. и дълга 400 м.,като цялата ивица е с дължина 4км, със ситен пясък и плитък залив в близост до брега, охраняема(на територията на Дюни); чадъри, шезлонги с дюшечета, душове, съблекални, станция за воден спорт и медицински пункт(в Холидей Вилидж).

Мини-клубове
2 (в хотел Марина Бийч и хотел Пеликан): групи за деца от 3 – 6 г., от 7 – 11 г. и младежки програми за 12 - 16 годишни; легла за бебета 0 – 2 г.(безплатни); високи столчета за деца в ресторантите.

Детски забавления:
детска анимация; детска вечеря; детски площадки за игра; детски басейни; детски видео-прожекции; детска дискотека.

Спорт:
10 тенис корта/3 бързи/гумена боя/, 7 бавни/изкуствена трева, кварцов пясък/ (безплатно се ползват със собствени ракети и топки), мултифункционално игрище/тартан/, тенис на маса; маунтийн байк турове; стрелба с лък; дартс, боча, shuffleboard; аеробик, акваровик, степ-аеробик; стречинг, bodywork, капоера, хип-хоп, тай-бо; плажен волейбол и футбол;водни спортове; фитнес-зала в Пеликан; открит фитнес в Холидей Вилидж; сауна; джакузи.
Спортните услуги са из целият комплекс.

Анимация:
6 дни в седмицата, международен екип от над 40 аниматора(професионални танцьори, бразилски танцьори-капоера, хип-хоп група).; амфитеатър с капацитет 1600 места, оборудван с професионално озвучаване и осветление; шоу програми /нощна шоу програма от 21.30 - 22.30/; дискотека 23.00-02.00; игри около басейна; игри във водата; курсове по танци; креатив център. Различни забавления и шоу програми се предлагат в продължение на 14 дни. Веднъж на две седмици вечерно шоу край басейна с фойерверки. Веднъж на две седмици плажно парти с огън /на окрито/ и фойерверки. Жива музика 5 пъти в седмицата.

Гостите настанени в хотелите Marina Beach, Pelican, Belleville и Holiday Village могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort, с изключение на: основния ресторант, лоби бара, откритите басейни и закрития плувен комплекс в “Marina Royal Palace”. За гостите на МРП, мини барът се зарежда веднъж при пристигане и е безплатен.
Гостите на “Marina Royal Palace” могат да използват всички услуги в Duni Royal Resort

Не във всички хотели има подходящи условия за инвалиди;
Анимационна програма: шест дни в седмицата ( почивен ден – неделя );
Допълнителните легла във фамилните апартаменти представляват един двоен разтегателен диван;
Не се допускат домашни животни.

AWARDS and CERTIFICATES
EN ISO 9001:2000/HACCP - Quality Management System and Food Safety System Certificates from International Organization for Standardization;
The Blue Flag Beach - eco label from the Foundation for Environmental Education (FEE);
NECKERMANN PRIMO 2005 (Marina Royal Palace Hotel) - award in the category “One of the 100 best Neckermann hotels”;
WORLD TRAVEL AWARDS 2005 – winner in the category “Bulgaria’s Leading Resort”;
TUI HOLLY 2007 - award in the category “One of the most favourite holiday resorts worldwide”;

 

ЗАБЕЛЕЖКИ

Екипът на Дюни Роял Резорт вече повече от 20 години предлага един висококачествен продукт на световно ниво, като се стреми с всяка измината година да се развива и подобрява предлагането и обслужването на гостите на комплекса.

Като първи приоритет за нас е здравето и безопасността за нашите служители, нашите гости и бизнес партньори.

Добрите условия и оптималната безопасност са една от първостепенните грижи на нашият екип, тъй като безопасността и здравето заедно с качеството на продукта и опазването на околната среда са неделим аспект от нашите отговорности. Както и да осигурим безопасен и здравословен труд на нашите служители. Политиката на управление на Дюни Роял Резорт е насочена към непрекъснато подобряване на условията на труд в съответствие с българското и европейско законодателство, постигане на все по-висока удовлетвореност на персонала от изпълняваната трудова дейност.

Точно за това преразгледахме, подобрихме и подсилихме нашите политики и процедури за хигиена, почистване и дезинфекциране, като спазваме всички изисквания и препоръки от българското правителство, международната здравна организация и нашите международни бизнес партньори. 

Общи положения:

  • Всички служители трябва да спазват строго изискванията за безопасност и здраве, спуснати   от Международната здравна организация, Министерството на здравеопазването, Оперативният щаб, МВР и Вътрешният правилник на ДЮНИ АД.
  • Всички отговорници трябва да проведат инструктаж за безопасност и здраве при КОВИД-19, след който да бъде попълнена инструктажната книга и подписана от всички инструктирани служители.
  • Да се спазва строга лична хигиена; редовно миене на ръцете със сапун и вода или използване на дезинфектант на алкохолна основа след след кихане, кашляне, преди ядене и приготвяне на храна, след посещение в тоалетна.
  • Да се избягват докосването на лицето, устата, носа и очите.
  • Да се избягват ръкостисканията.
  • Да се избягва контакт с колеги, ако спецификата на работа не го изисква.
  • Да се практикува социално дистанциране – поддържане на поне 1,5 м.разстояние между колегите.
  • Да се използват лични предпазни средства като маски, ръкавици, очила, шлемове и др.
  • Помещенията, в които работят или се хранят много хора, трябва да са обеззаразени  и дезинфекцирани.
  • Обществени събирания се организират или посещават само при крайна необходимост.

 

 ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ:

Рецепция и Хотелска част:

  • Спазване на социална дистанция при настаняване в лобито на хотела.
  • Посрещане на гостите от служители с лични предпазни средства.
  • Настаняване и освобождаване на хотела само по двама души едновременне или едно семейство.
  • В асансьорите влизат само по двама души едновременно или едно семейство
  • Ненужните вещи, като  рекламни  материали  и др., ще бъдат премахнати от стаите за гости. За  обслужващия персонал са подсигурени  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Извършва се допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение. Спазват се строгите  протоколи за миене на ръцете и ежедневен здравен скрининг.   
  • Подобрените   протоколи   за  дълбоко  почистване и дезинфекция   ще бъдат внедрени в стаите за гости  в хотела,  съгласно  хигиените  планове на Ecolab, разработени в отговор на пандемията COVID-19, използвайки  одобрените   от EPA  продукти  за вирусоцидно действие.  
  •  Ще се извършва  текуща ежедневна  дезинфекция  на най-често  докосваните зони от гостите  в стаите, като светлинни превключватели, дръжки за врати, дистанционни за телевизори, бюра, телефони, кранчета, мивки и др.
  • След освобождаването на Хотелските стаи от туристите, ще се извършват по-засилени мерки по  почистване и дезинфекция. Прозорците и вратите  ще бъдат по-дълго  време отворени.

Гостите могат да бъдат сигурни, че стаята им ще отговаря на високите стандарти за чистота.

Общи зони, плаж, басейни  и съоръжения:

  • Табели  ще напомнят на нашите гости да поддържат социално дистанциране. Ще бъдат осигурени станции за дезинфекция за ръце пред входовете и  зоните  с висок трафик на хора, като рецепция, асансьори, басейни, плаж, фитнес център, барове и ресторанти, детски площадки. Ще се  извършват редовни проверки, за да се гарантира правилното функциониране на дозаторите  за сапун и дезинфектанти.  
  • Ще се увеличи честотата на почистване  на общите  площи. Ежечасово  ще  се дезинфекцират  всички контактни повърхности  в общите части като дръжки на врати, бутони на асансьори, парапети, плотове  на рецепцията, обществени тоалетни.
  • Шезлонгите и масичките около басейна и плажа ще се дезинфекцират регулярно, като всяка вечер щателно ще се почистват и дезинфекцират плажната зона  и басейна.  
  • Плажните кърпи ще се раздават от станции  срещу плажни   карти,  съгласно епидимичните мерки за безопасност, на които също ще  има дезинфектант за ръце, а картите ще се дезинфекцират  ежедневно.
  • По-няколко пъти  на ден  ще  се  затварят:  детските площадки и клубове, фитнес залата,   за основно почистване и дезинфекция. Ще се ограничи броя на гостите в тях. Всяка вечер тези зони също ще бъдат щателно почиствани и  дезинфекцирани, съгласно  хигиените  планове на Ecolab
  • В перално стопанство работниците ще носят маски и ръкавици, спазвайки  дистанция. Програмите за изпиране ще са минимум на 60 градуса с добавяне на  почистващ препарат и дезинфектанти на  Ecolab     
  • Основна дезинфекция ще се извършва всяка вечер на всичките алеи и пейки в комлекса, амфитеатъра, КПП –та, зоните за отдих и др.

Анимация:

  • Спазване на социална дистанция при провеждането на спортни занимания и игри на открито.
  • Дезинфекция на спортните уреди и материали преди и след употреба.
  • Цялостно дезинфекциране на детския клуб.
  • Организиране на повече занимания, игри и спортни мероприятия на открито.
  • Спазване на социална дистанция при провеждане на вечерната Анимационна програма, партита на плажа и на басейна, шоу програми, танцови вечери и др.

Ресторанти и барове

  •  На всички входове в обектите ще се поставят станции за дезинфекция на ръце на Ecolab .
  •  Ще бъдат направени модификации в обслужването с храни и напитки:  В основните ресторанти  храната ще се раздава  от готвачи на различните станции,  спазвайки  правилата за социално дистанциране и безопасност. Бюфетите  ще са преградени с прозрачни    прегради и госта ще може само да посочва конкретното ястие.
  •  За спазването на  мерките за социално дистанциране и предотвратяването на струпване на  много хора в основните ресторанти по време на храненията,  ще се определят  часови пояси  за гостите  според  номер  на  стая или етаж.     
  • Ще бъде  обозначен  с указателни табели, стикери  и ограничители еднопосочния поток  за преминаване на гостите покрай бюфета, както и спазването на социална дистанция.
  • Ще се  увеличат предлаганите ястия на шоу кукинг бюфетите. Ще се запази богатото разнообразие на  предлаганите храни  и напитки.
  • В А-ла-карт ресторантите ще бъдат спазени всички  епидемични изисквания и техния капацитет  на обслужване ще бъде завишен максимално.  
  • В ресторантите и баровете няма да има станции на самообслужване. Гостите  ще могат  да се възползват и от услугата  рум-сервиз по стаите, срещу заплащане.
  • Основно почистване и дезинфекция ще се извършва преди  и след  всяко хранене в  търговската зала  и текуща дезинфекция  на всички контактни повърхности (бюфети, дръжки на врати, маси, столове, детски столчета, прегради) съгласно  хигиенните  планове на Ecolab, които ще се регистрират в разработените чек листи за ресторанти и барове.
  • Ресторантите и баровете ще работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално отдалечена обстановка между масите,  съгласно изискванията  и след всеки гост ще бъдат дезинфекцирани.
  • Обслужващият персонал във всички  барове и ресторанти е подсигурен с  лични предпазни  средства - маски/шлемове и ръкавици. Ще бъде проведено допълнително обучение по всички  стандарти  и процедури   за почистване и дезинфекция от представител на Ecolab, съгласно план-програмата  за обучение, включително  строгите  протоколи за миене на ръце, ежедневен здравен скрининг и проверки на температурата.
  • В утвърдения  регистър на почистващите и дезинфекциращи препарати в обектите за хранене   се използват само продукти  на Ecolab със съответните  разрешителни, сертификати и информационни листи за безопасност при тяхното използване.  
  • Всички доставчици  на хранителни продукти, консумативи и услуги  ще бъдат допускани в обекта след  регистрация във „формуляра за външни посетители, спазвайки всички противоепидемични изисквания.
  • Стремим се непрекъснато да повишаваме степента на безопасност на реализираните храни и напитки като проучваме, изучаваме и анализираме всички потенциални опасности, свързани с производството, съхранението и реализацията на кулинарни продукти. Всички известни данни за потенциалните опасности включително COVID 19. За подобряване на свойствата на произвежданата кулинарна продукция се проучват и използват, както световния опит така и новите открития в познанието възникване на опасностите.
  • Ние поддържаме  високо квалифициран, специализиран и мотивиран персонал. Ние се стремим всеки служител да осъзнава важността на своите действия по отношение безопасността на произвежданите и реализирани продукти за предпазване на здравето на нашите гости.
  • Осъществява се засилено прилагане на  всички  процедури  от вече  интегрираната    система за управление на качеството и безопасност на храните, съответстваща на изискванията на EN ISO 9001:2015 и системата НАССР, разработвайки  нови работни процедури и задължителни обучения  по отношение на насоките и информацията, от различни здравни организации, като  Световната здравна организация (СЗО),  Центровете за контрол и превенция на заболяванията (CDC) и  местните органи за обществено здраве.

 

Висшето ръководство насърчава поддържането на фирмена култура, която приема здравето и безопасността на персонала и гостите на комплекса като неразделна част от управленската философия и се ангажира да осигури адекватни ресурси за изпълнение на поставената цел – постигане на качество и здравословни и безопасни условия.